نقشدان

در دلم ماند که یکبار فقط از ته دل ، طرحی از او بزنم، زلف پریشان بکشم

نقشدان

در دلم ماند که یکبار فقط از ته دل ، طرحی از او بزنم، زلف پریشان بکشم

نقشدان

بسم الله

قلم روی کاغذ می رود..
طرحی می زند..
صاحب قلم را وجدی می آید..
آن وجد را خواهانم..




للحق

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۱۰ آبان ۹۳ ، ۱۳:۴۷ آغاز
کلاس
بچه های کلاس

تمرین دوم. ترسیم کره

پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۳، ۰۶:۴۷ ب.ظ


  استاد

این انار هم با من تمرین سایه کرد، بالا و پایین شد روی تخته شاسی من با سایه های بلند و کوتاه..

دستی می خواست تا رهایش کند از دانه های درهم تنیده اش..


                          




تمرین ها در ادامه مطلب



این یک عکس دسته جمعی  :)


 

                        




این اولی




           

                     




اینم دومی سر به زیر :)




             




اینم سومی



      

        





استاد عکس ها رو بزنید روش و زوم کنید کلی بزرگ اند ها!!!



سیب هم طلبتان.


         

۹۳/۰۸/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
احلام

نظرات  (۱)

۲۲ آبان ۹۳ ، ۲۱:۲۹ سعید مسعود
دستت درد نکنه واقعا برای شروع خیلی خوب هثستن ولی اشکالاتی دارند.سای های افتان را دقیقا از زیر شکل و وسطش و مماس شزروع نکن.به شکلای ما نگاه کن کمی از قسمت راست هم سایه افتان دارد و مماس هم نیست.این را رعایت کنید لطفا.محو شدن قسمت هایلایت در نیم سایه کناریش خیلی خوب شده.دقیقا همینو می خواستم.قسمتهای دارک باید هلالی تر شوند و نه یک عرض در کل شکل.قسمت بازتابی هم خوب شده .
پاسخ:
عاقا اشکالاتش کم بود، خوشحال شدیم :)
من گفتم یه چند کیلو اشکال ازش درمیاد.
گفتم سایه افتان حالیم نشدها!
چشم.
میگم یه چیزی تو قسمت های دارک میلنگه، پس این بود.

ممنون از رسیدگی و زحمتی که میکشید. واقعا سپاس..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">