نقشدان

در دلم ماند که یکبار فقط از ته دل ، طرحی از او بزنم، زلف پریشان بکشم

نقشدان

در دلم ماند که یکبار فقط از ته دل ، طرحی از او بزنم، زلف پریشان بکشم

نقشدان

بسم الله

قلم روی کاغذ می رود..
طرحی می زند..
صاحب قلم را وجدی می آید..
آن وجد را خواهانم..




للحق

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۱۰ آبان ۹۳ ، ۱۳:۴۷ آغاز
کلاس
بچه های کلاس

بخش دوم درس 2 (تمرینی)

جمعه, ۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۹ ب.ظ


عکس دسته جمعی :)




                   



عکس های انفرادی در ادامه مطلب





اولی که خراب شد انگار




                 




دومی:




             



سومی:



          
          



استوانه بیمار:




           


 
بعدی: شاید بهتر




         




استاد! استاد!‌استاد!‌استاد من یاد نگرفتم از زاویه های مختلف نور بندازم روی طرح ها!!! از من گفتن بود. فکر کنم بعدا قراره بهمون یاد بدین. اینم خلاقیتی :)



            




اینم مربع که دیگه سختی نداشت. البته اگر بخواهیم نور پردازی مکعب از زاویه ی مختلف یاد بگیریم اون درسش جداست، درسته؟



            
          





اینم یاد گرفتن درس :))



                    







۹۳/۰۹/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۱
احلام

نظرات  (۲)

۰۷ آذر ۹۳ ، ۱۵:۰۵ سعید مسعود
llممنون.خوب بودند.اما اشکالات:
1- قاعده ی استوانه سایه ش ربطی به اطرافش ندارد و سایه ش از قسمت سطح پیروی نمی کند.شکلها را دوباره نگاه کنید.سایه تقریبا یکدستی می خورد.
شکل اولت اتفاقا خوبه.شکل دوم هم خوبه و مرز نیم سایه و هایلات خیلی خوب محو شده و مرز مشخص ندارد.اما تو قسمت سایه افتان کمی مرز بین دو قسمتش را محوکن بیشتری میزدی
استوانه آخری بهتر شده البته با اشکالی که روی سایه ی قاعده ش هست.ببین اگر آخرین شکلی را که تو پست گذاشتم ببینید متوجه محوبودن مرزها می شوید.همون که چهار تا شکل هست و از یه سایت خارجی برداشتم.اون واقعا شکلای خوبی هستن و کاملا ایده آل برای نمونه و مثال.بعد استفاده از پاکن حتما با محکن مرز را محو کن

پاسخ:
خوب اون عکس آخریه که کاری نداره کشیدنش.
باز میکشم ببینید
۰۷ آذر ۹۳ ، ۱۵:۰۷ سعید مسعود
شکل آخری که درس را یاد گرفتی هک که خیلی خوبه.اتفاقا باید همین شکلی هر وقت بیکار شدی یا تو مترو موفق به نشستن شدی و دفتری دستت بود از اینکارا بکنید.حالا بعدا می بینید که چقدر دانستن اصول سایه پردازی مهمه تو همه طراحیها از چهره گرفته تا طبیعت و همه چی..
پاسخ:
آره خوب من خیلی خط خطی میکنم. مخصوصا که با این زاویه های نور خوددرگیری دارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">