نقشدان

در دلم ماند که یکبار فقط از ته دل ، طرحی از او بزنم، زلف پریشان بکشم

نقشدان

در دلم ماند که یکبار فقط از ته دل ، طرحی از او بزنم، زلف پریشان بکشم

نقشدان

بسم الله

قلم روی کاغذ می رود..
طرحی می زند..
صاحب قلم را وجدی می آید..
آن وجد را خواهانم..




للحق

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۱۰ آبان ۹۳ ، ۱۳:۴۷ آغاز
کلاس
بچه های کلاس

تمرین دوم. سیب ها :)

شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۴۵ ب.ظ


سلام استاد


این عکس دسته جمعی سیب ها :)




                                




جزئیات در ادامه مطلب





اولین سیب که عکسش را گذاشته بودید.
باورمان نشد که همینقدر ناقص هم بتوانیم بکشیم. بعله یه همچین توانمندی هایی داشتیم :)))




                   






این عکس سیب دوم
 

                                       



این هم طرح بنده، نخندید که شبیه نیست و اینا، خندیدید هم اکشال ندارد :)))




                   





این هم عکس و طرح سومی. فقط یکم من درآوردی شد. تشخیص نیم سایه ها برام سخت بود. البته حاضریم طرح های دیگر بکشیم ها!


 



                                



          
          









پ.ن: عکس طرح ها بزرگ است.








۹۳/۰۸/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
احلام

نظرات  (۱)

۲۴ آبان ۹۳ ، ۲۰:۰۷ سعید مسعود
خیلی خوب شدن.آفرین.مخصوصا آخری که دقیقا عمق و حجمش دراومده و میشه دست برد داخل چاله بالاییش.
پاسخ:

جدی میگین؟؟؟؟
دارین سر به سرم میذارین؟
گفتم الان میگین اینا چیه!
امیدوار شدم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">